جالب

و خواندنی

جالب

و خواندنی

ماسک صورت برای جای جوش

در این مطلب می خواهیم یک ماسک صورت را به شما معرفی کنیم که با تلاش مداوم و استفاده از این ماسک صورت می توانید به طور دائم جای جوش ها را از بین ببرید.

قبل از اینکه روش تهیه ماسک صورت را به شما آموزش دهیم بهتر است که شما را با راههایی که از ایجاد جای جوش جلوگیری می کنند آشنا کنیم.

1-در معرض نور خورشید قرار نگیرید،اگر مجبورید که در نور خورشید از خانه بیرون روید حتما از کرم های ضد آفتاب برای محافظت پوست استفاده نمایید،اگر شما این نکته را رعایت کنید و پوست را در معرض نور خورشید قرار ندهید بدن شما قادر است به راحتی جای زخم و جوش را به مرور زمان کمرنگ کند و از بین ببرد اما نور خورشید باعث می شود این زمان کند تر شود و جای جوش پرررنگ شود و روی پوستتان باقی بماند.2-با جوش هایتان بازی نکنید و آنها را فشار ندهید چون باعث می شود جای جوش روی پوستتان بماند پس اگر درمانی برای از بین رفتنشان انجام نمی دهید بهتر است جوش ها را به حال خودشان رها کنید و اگر می خواهید درمان کنید همه کارها را بسیار آرام و با ملایمت انجام دهید.

ماسک صورت برای جای جوش

ماسک صورت برای جای جوش نحوه تهیه

ماسک زرده تخم مرغ و روغن زیتون بهترین و موثرترین ماسک برای از بین بردن جای جوش می باشد،برای تهیه این ماسک خانگی یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل را با یک زرده تخم مرغ مخلوط کنید.این ماسک را به مدت بیست دقیقه روی جای جوش بگذارید و سپس با آب ولرم بشویید.یک روز در میان و حداقل دو ماه استفاده کنید.

این نکته را فراموش نکنید که هیچ چیزی غیر ممکن نیست،در حقیقت از بین بردن خود جوش از جای جوش راحت تر است.اما شما با کمی تلاش و صبر و استفاده مداوم از ماسک صورت برای جای جوش به راحتی آن را از روی پوستتان پاک کنید و از زیبایی و صافی صورتتان لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.